Jak vybrat asistenci na motorku

Nejsem žádný technický typ, a proto se každý rok musím modlit, aby se mi na cestě s mašinou nic nestalo a nemusel jsem se někde na krajnici nervovat, co s nepojízdnou motorkou. Je totiž úplně jedno, jestli zkysnu po cestě do práce nebo na dovolené v Rakousku. Jsem v loji a zoufale volám, kdo mě přijde zachránit. Auta si taky nikdo neopravuje a každý spoléhá na asistenci, tak proč by to sakra nemělo fungovat pro motorky. Strávil jsem hezkých pár hodin na internetu, abych se podíval, z čeho se dá vybírat. Pokud tedy hledám asistenci, měl bych se zaměřit na tyto oblasti:
  • Co se může pokazit
  • Je to opravdu asistenční služba pro motorku
  • Jaké jsou limity plnění
  • Jak se s pojišťovnou komunikuje
  • Pomůžou mi v ČR nebo i v zahraničí

1. Co se může pokazit

Nejdřív tedy co se může pokazit, neboli na co bych chtěl být pojištěn. To je docela dlouhý seznam: nehoda, porucha, píchlá pneumatika, vybitá baterka, došel benzín, ztracený klíč, vytáhnutí havarované mašiny zpátky na silnici, odtah domů nebo spíš do servisu (a to i ze zahraničí).

2. Je to opravdu asistenční služba pro motorku

Je asistence šitá na míru pro motorky nebo je to nějaká automutace. Je jasné, že automechanik s motorkou většinou moc nezmůže. Standardní odtahovka bude mít pravděpodobně problém motorku naložit a rozumně přivázat.

3. Jaké jsou limity plnění

Je plnění nebo krytí dostatečně vysoké. Pokud neznám ceny servisních zásahů a ceny odtahovek, může být volba správné výše plnění docela oříšek. Odtáhnout motorku z Itálie může vyjít klidně na 20.000 Kč. Je tedy na zvážení, jestli se mi tady ušetřená stovka později neprodraží.

4. Jak se s pojišťovnou komunikuje

Při porovnávání nabídek jednotlivých pojišťoven jsem byl překvapen, jak obrovský je mezi nimi rozdíl. Některé mají nabídku přehledně zpracovanou, někde musíte pátrat po ceně, a jinde se pořádné odpovědi téměř nedoberete. Když se tedy s pojišťovnou komunikuje špatně už předem, jaké to asi bude, až se opravdu něco stane? 

5. Pomůžou mi v ČR nebo i v zahraničí

Čím jsem dál od domu, tím může být obtížnější sehnat známého, který pro mě dojede. V zahraničí to platí dvojnásob. Dobrá asistence nabízí - tedy uhradí - více variant řešení:
  • Oprava na místě nebo
  • Odtažení do ČR, do místa bydliště nebo
  • Odtažení do nejbližšího servisu. Po dobu opravy zajištění ubytování plus náhradní auto nebo
  • Odtažení do nejbližšího servisu. Pokračování v cestě nebo cesta do místa bydliště. Po dokončení opravy vyzvednutí opravené motorky

Srovnání dostupných produktů

Dobrá tabulka ukáže víc než tisíc slov. Srovnal jsem 8 pojišťoven, resp. organizací, které nabízejí asistenční služby pro motorku, a kteří jsou schopni sdělit, co služba zajišťuje. Srovnávat asistence je dost obtížné, protože každá firma je má definované trochu jinak. Pro potřeby tabulky můžou být některé informace zjednodušené, nicméně hlavní parametry by měly být srovnatelné. Detailní tabulka srovnání asistenčních služeb (ve formátu pdf) asistence na motorku

Shrnutí

Když už si myslím, že asistenci potřebuji, měl bych se zamyslet, co by mi měla řešit, a pak si vybrat takovou, která to opravdu dělá. Rozdíly v kvalitě a úrovni plnění jsou poměrně velké. Každopádně bych se měl detailně seznámit s podmínkami, abych věděl, na co mám nárok a uměl toho v případě nouze využít. V podstatě všechny pojišťovny nabízí základní asistenci v ceně povinného ručení, ale plnění je opravdu základní a v zahraničí typicky žádné. Doporučuji taky ověřit, ve kterých státech asistence opravdu platí. Z osmi srovnaných pojišťoven vychází nejlépe MotoCare od Europ Assistance. A to z několika důvodů. Specializace na motorky. Pokrytí všech možných problémových situací od nehody po poruchu. Dostatečně vysoké plnění. Možnost odtahu motorky ze zahraničí domů, případně hrazení nákladů na vyzvednutí opravené motorky. Pro majitele motorek do objemu 125 cm3 může být zajímavá varianta MotoCare Fun. Tady, ale pozor, není pokryt odtah ze zahraničí do ČR. Kvalitou služeb a výší krytí odpovídá i Honda Assistance. Bohužel je určena pouze pro majitele motorek této značky. Pokud tvá Honda není starší než tři roky, máš tuto asistence dokonce zdarma. Není bez zajímavosti, že Honda kupuje tuto službu právě od Europ Assistance. Ještě jedna poznámka. Všechny pojišťovny mě zachrání pouze na pozemní komunikaci. Do terénu nechce žádná.

Sleva 10% pro příznivce Kolama dolu

Pro příznivce Kolama dolu jsem na asistenci MotoCare vyjednal slevu 10%. Roční pojištění tedy stojí 981 Kč nebo 225 Kč v případě MotoCare Fun pro malé motorky. Stačí při online registraci zadat slevový kupon "kolamadolu1". Nezapomeň mít k ruce malý techničák. Sjednat online na adrese www.moto-care.cz. Pokud máte s asistencí vlastní zkušenosti, budu samozřejmě rád, když se podělíte.

Odkazy a užitečné dokumenty

Europ Assistance MotoCare – pojistné podmínky, brožura MotoCare Fun – pojistné podmínky, brožura Allianz, leták k asistenci Honda Assistance Global Assistance ÚAMK ČPP ČSOB, letákpojistné podmínky Generali

Související články

Další články JAK NA TO jsou v sekci Tipy&triky. Nalezneš tam články jako Jak vybrat helmu, Jak vybrat oblečení nebo Jak na navigaci.

29 komentářů

  1. Tom 22 14.4.2015 (17.57)

    Reaguji s podivem,též jsem takové mehlo(nemehlo).Tak to se vyplatí,za 2,75kč a s mým štěstím,není co řešit.Dík za těch 10%.

  2. Syky 14.4.2015 (19.01)

    Výborné srovnání, díky!

  3. jirka 14.4.2015 (19.45)

    Alesi, naprosto perfektni info pro cloveka, ktery jenom jezdi a neopravuje. Co kdyby..
    :-) Diky.

  4. Jindra 14.4.2015 (22.58)

    Ahoj Alesi, skvela a velice uzitecna informace. Ta tabulka je super. Diky J.

  5. Tom 15.4.2015 (7.12)

    Ahoj, super zpracování, přehledné. Jen drubnost. Honda asistenční služba není zdarma pro všechny motorky Honda, ale jen ty opravdu dražší. jinak standartně honda nabízí europ assistance. Možná se za poslední rok něco změnilo, ale v tomhle žiju 6let a europ asisstance od hondy jsem měl na 125ccm, 300ccm a ted i na velké moto. Neměl jsem možnost na vlastní kůži služby vyzkoušet ale mohl bych prolinkovat na tento test asiistence http://www.skutrportal.cz/639-europ-assistance-asistencni-sluzba-pro-vas-skutr.html

  6. Dominik 16.4.2015 (2.56)

    Parada moc si mi pomoh. Diky ze jsi si dal za nas nemehla tu praci

  7. Mirek 20.4.2015 (8.16)

    Ten defekt u Allianz v rámci POV se mi nezdá. Řešil jsem to loni v Rakousku a nabídli mi jen spojení se servisem, zbytek bych si musel zařídit sám. Jak je to v tabulce myšleno?

    • Aleš Poláček 20.4.2015 (21.53)

      Ahoj Mirku, koukám do podmínek a máš asi pravdu. Je tam drobný komentář, že to v POV platí jen když máš zaplacenou jakousi další službu … to je přesně ten problém, čert aby se v tom vyznal

  8. Martin 20.4.2015 (14.51)

    Já použivam ADAC. Stojí 89EU ročně a je to nejen na motorku, ale i auto, zdravotní připojištění, právní pomoc atd.

  9. Richard 29.4.2015 (11.04)

    No (přestože mám Hondu), jakožto pojištěnýmu u Allianz mi tedy vychází nejlíp to allianzácký Plus Maxi – tam je to bez limitů, který jsou v zahraničí poměrně snadno překonatelný. Vykysnul jsem před 3 roky (byl lepší kurs Eura) na Krimmelských vodopádech v nejblbější možnej den – neděli, a pokud bych to svépomocí nouzově nezprovoznil, tak mi předběžně vyčíslili cenu odtahu přes 22 000Kč do nejbližšího servisu. Tehdy jsem měl jen ten základ gratis – hbitě jsem to pak připojistil. Ty ceny se v zahraničí bohužel dost zásadně liší od cen v tuzemsku, tak si nejsem jistej, jestli bych se do těch 35tisíc (co má Motocare limit) za odtah do Čech vešel.
    A co jsem se teď koukal na podmínky, tak nehoda je v tom pochopitelně taky a pokud do 8 hodin vozidlo není “jejich” servis schopnej opravit, tak to odvezou v rámci limitu/bezlimitu kamkoli si já určím – tedy i do Čech.
    Jedinej nevýhodu tedy vidím v případě, že bych hodlal jezdit do Běloruska, Moldávie, Ruska a Ukrajiny – tam mám smolíka.

  10. vlkapavel 2.6.2015 (21.19)

    Za tento přehled velký dík, a za 10% taky, pojištuji 2 motorky tak se hodí.

  11. Tom 18.6.2015 (8.35)

    Ahoj,
    tak jsme se vrátili z delší cesty z cestování po Skotsku. všichni jsme měli europ assistance za cca 1100kč za rok. za cestu jsme to potřebovali dvakrát. bohužel extrémní zklamání z amatérismu operátorek, snahou pomoci.

    první problém, neděle dopoledne, prázdná zadní guma, hledali jsme díru, opuštěná krajina, omezené možnosti. dofouknutí bombičkami,pak pumpa, guma měla po asi 8mi hodinách zase půl tlaku. díru jsme nenašli. volání na asistenci a prosba co s tím…..

    prosím tedy o zaslání nejbližšího sevisu, kde dělají moto gumy. odpověd a je to pojízdné? říkám ano dnes ano ale do rána bude prázdná, odpověd tak zavolejte ráno. sms se servisy odmítli zaslat,
    druhý telefon zkouším po cca 3 hodinách v neděli v půl deváté. stejná prosba, raději s jistotou prosím o moto servis hondy. odpověď ted je večer žádný servis nebude otevřený, já chápu prosím o souřadnice nejbližších pár honda servisu a v navi si vyberu sám, druhý den mě tlačí čas, max v 15 hod. musím být na trajektu. dispečerka: až budu mít chvilku pošlu sms zprávu, super…. před půlnocí sms ve tvaru. nejbližší hodna dealery v UK hledejte na http://www.honda.co.uk s pozdravem

    ráno za pomoci navigace řeším za pomoci navigace a tamních obyvatel a servisů vhodnou dílnu pro opravu, individálně a sám bez využití asistence.

    druhý případ, cesta směr čr, dálnice směr drážďany, jiný spoluexpedičník, prasklý řemen, jasná nepojízdnost, jediný úkol zmizet z dálnice a těch 80km dovést moto do čr. kontakt asistence, vyptávání, nabídnutý postup, zaevidujeme, předáme odtahovce do německa a dáme vědět co se bude dít dál. po více než půl hodině naše iniciativa opět se zeptat a voláme na asistenci, sami nevolali. bylo skoro devět večer v pondělí.

    prosíme tedy o nabídnuté řešení:
    operátorka: ano až bude někdo volný v německu, přijedou pro vás. ptáme se kdy, asistence neví. nabídnutý postup, přijedou odtáhnou na prní nejbližší parkoviště, složí. druhý den ráno naloží a odvezou do nejbližšího servisu. tam mají na opravu 12hod. pokud to nedají dohromady odvezou na hranice do čr.

    takže jsme se domluvili na vozíku z prahy od známých, za tři hodiny byly z prahy na místě, odvoz z dálnice do prahy a příjezd kolem 3 v noci.

    pokud by byl zájem tak jako tak budeme řešit dotaz přímo na europ assistance na jejich postupy. zcela otevřeně mohu detailněji popsat časy, postupy a jak vše bylo, stejně tak odpovědi z asistance pokud nám něco dorazí.

    Problém je, že jejich reklamní kampaň, letáčky apod. se krádně čtou, realita je trochu jinde.
    zajímalo by mě jestli assistence např od ADAC bude lepší, cena je ale tuším 4000Kč za rok

    • Europ Assistance 7.7.2015 (10.35)

      Dobrý den, rádi bychom tímto jménem společnosti Europ Assistance okomentovali případy, které nastaly, a uvedli vše na pravou míru.

      Během prvního telefonátu Vám operátor nabídl odtah do servisu, který jste odmítl a požadoval jste objednání do servisu. Objednání do servisu bohužel nebylo možné zařídit vzhledem k tomu, že byla neděle cca 20 hodin večer a servis byl zavřený. Tento hovor skončil domluvou s operátorkou, že vám zašle servisy v okolí. Tuto SMS bohužel operátorka neodeslala, zde je chyba na straně Europ Assistance, za kterou se Vám omlouváme. Do konce týdne obdržíte dopis s oficiálním vyjádřením a kompenzací ve formě poukázky na pohonné hmoty.

      Během druhého hovoru jsme vám slíbili zaslat autorizované servisy v okolí. Pět minut po půlnoci Vám byla doručena SMS zpráva se třemi nejbližšími servisy Honda včetně GPS souřadnic, tvrzení, že jsme vám zaslali pouze odkaz na internetové stránky, tedy není pravdivé.

      Nyní k druhému případu. Zde veřejně přiznáváme pochybení operátora, který zvolil příliš komplikovaný postup. Standardně se u případů, kdy se vozidlo nachází poblíž hranic ČR, snažíme zajistit odtahovou službu z České republiky a vozidlo odtáhnout do ČR. Pro Vašeho kolegu máme připravenu také kompenzaci ve formě poukázky na pohonné hmoty, kterou rovněž obdrží v nejbližších dnech.

      S pozdravem tým Europ Assistance

      • Tom 9.8.2015 (0.56)

        Dobrý den, možná budu za hnidopicha, ale ne adrese se tu handrkujeme kdo má pravdu tak jen uvedu, že od našeho návratu a korespondence se slibovanou poukázkou na benzín uplynula již doba cca 2 měsíců a ve schránce zatím nic.

        Vůbec mi nejde o pomlouvání, hanění ale jen varování ze reklamní leták snese vse.

        místo zdejšího tématu s porovnávání tabulek pojďme uskutečnit zkušený test asistence v zahraničí.

        sám jsem si to zopakoval s naprosto stejný problémem s pneumatikou jen tak pro zajímavost tedy v srpnu. Prosím autora webu o možnost vložit obrázek. tentokrát jsem si dal záležet na printscreenech a nahrávkách hovoru.

        štve Mé jedině ten princip a blbnutí nových zákazníků asistenčních služeb. beru nabízeného služby ale někdy je reklama silnější než realita platit budeme dál ale nebudeme čekat úžasné služby

  12. Jan 8.7.2015 (10.27)

    Vážená Europ Assistance, obávám se že ani na nemecké dálnici u hranic s CZ a ani ve Skotsku s píchlou pneumatikou, vaše poukázky na pohoné hmoty nejsou dle mého názoru tou pravou asistencí. U obou problémů jsem byl osobně.. A věřte nebo ne ani jedno ze dvou volání nemělo rozumné řešení a efekt pro postiženého. Pro mne jsou služby Vaší asistence k “nezaplacení” a po vypršení mnou zaplacené motocare už nebudu obnovovat.

  13. Tom 9.7.2015 (14.52)

    Jsem rád, že jsme si vše vyjasnili, postižení nejsou bez viny, asistenční služba není bez viny, konferenční hovory slyšeli ti zúčastnění, kteří si udělají obrázek sami. K veřejnosti se donese opět diplomatická odpověď ke spokojenosti všech. Nejsme nijak naštvaní, uražení nebo jinak dotčení. Prostě je to zkušenost.

    Jsem rád, že je internet opravdu malý, jen škoda, že se europ assistance neúčastnila trochu odborněji. Místo poukázek na paliva, dárečky apod. by úplně stačilo v době, kdy klient volá asistenci, aby operátorka v případě opakovaných výpadku telefonů v půlce slova, třeba jen zavolala zpátky? nebo to alespoň zkusila? nebo se podívala ne ten proklatý internet, kdy jsme prosili o nejbližší servis? Vybavení operátorek jistě s dostatečným počtem monitorů, pc techniky a rychlého internetu. Stačilo by v průběhu našich roamingových hovorů trochu poklikat a neslíbit “až bude čas tak vám pošlu SMS”.

    Nechci hanit služby europ assistance jen uvádím zkušenost a upozorňuji, že reklamní letáčky mají trochu navrch oproti osobní zkušenosti.

  14. Deyvid 28.7.2015 (11.32)

    Zdravím, opravte si prosím tabulku, Generali ŽÁDNOU asistenci na motocykly nemá ! Mají asistenci do 3500 kg, a nad 3500 kg vozidla, ale pro moto nic není. Nevím, odkud je čerpáno, ale strávil jsem tím hodně času a jeden rok zbytečně placení asistenčních služeb navíc (díky “iniciativě” přeprodejce pojištění, který právě tvrdil, že asistence na moto je). Nejdříve jsem se dohadoval se svým poradcem u Generali a nakonec i na ústředí a opravdu to pro motocykly není.

  15. tatabike 26.12.2015 (21.57)

    k tabulce u Allianz – bacha, náhradní auto pro motorkáře nepřísluší, narazil jsem na to při letní cestě Rakouskem a poruše na synově yamaze, kterou museli odvézt do ČR na odtahovce. Mám to od nich černé na bílém, fakt nekecám… :)

  16. M1FaR1osh 19.4.2016 (22.13)

    Ahoj, moc diky za nabidku a popsani, asistenci jsem vyuzil vloni na podzim kdy mi odeslo komplet dobijeni. Za 30 minut byl u mne super pan s odtahovkou, zakurtoval a odvez me z Liberce na jih Cech domu (nedele, takze predchazela trochu debata s operatorem asistlinky, ze odtah jinam, nez domu, je stejne off topic, byt operator se jako fakt huste snazil mlit nesmysly o poseckani v Mlade Boleslavi do pondelka, kde by se v servisu resila oprava…). Pro me to byla trochu zkazena dovolena, ale diky teto asistenci nakonec skoncila neutralnim pocitem…ostudnym dovozem, ale cistym kontem = podepsal jsem panovi ridici odtahovky papir, ten si nafotil motku pred, nalozenou a po vykladce na domovske adrese, operator mi zavolal, jestli vse probehlo v poradku a to byl konec. Predevcirem mi prislo obnoveni pojistky, nerozhodoval jsem se ani minutu, krome toho, ze jsem nepouzil jejich obnovovaci formular, ale opet jsem to kvuli 10% sleve zdejsiho skvelyho serveru vyplnil, jako bych to prihlasoval poprve.Nadto jsem prihodil jeste druhou porizenou motku, takze dejme tomu, ze se to pojistovne zaplati, pr. vedom prinosu takove asistencni vyhody, budu s ni pokracovat kazdy rok co budu jezdit.
    Cabas,
    M

  17. Břetislav Krupička 28.7.2017 (13.37)

    Je pro info. Právě řeším stížnost na chování pojišťovny MOTOCARE. V sobotu se povedlo kámošovi ve Francii píchnout gumu na 4 místech. Jsme poblíž jezera Mont-Cenis. Jsme v klidu a voláme motocare u kterého jsme oba pojištění.
    – ozve se automat
    – mačkáme předvolbu na moto
    – nikdo to 3x nebere
    – mačkáme předvolbu na auta
    – bere to slečna nebo paní
    – svěřujeme se jí z naším problémem
    -její odpověď zní, ve Francii přes víkend nikdo nepracuje, počkejte na místě do pondělí. Při defektu pneu je pojištění menší, takže nemáte nárok na ubytování nebo odtah domů
    – Jsme v horách, takže prosíme, jestli nám nemůže zjistit nějaké opravny poblíž a zda nemají otevřeno. Moje představa je taková, že se pokusí zjistit, zda nám nemůže nějak pomoci s opravou hned. Pokud se nepovede sehnat otevřenou opravnu, tak nám aspoň zjistí nejbližší ubytování a v pondělí nám zajistí opravnu.
    – bohužel slečna nám přes SMS posílá adresy tří pneuservisů. Při zadání adresy do navigace nám to ukazuje vzdálenost 900 km. Bohužel je to v Anglii.
    – Kámoš jí píše SMS, že jsme ve Francii. Od té doby se už nikdo neozval.
    Do pneu jsme narvali 4 knoty a dojeli do Itálie, kde si nechal dát do kola duši.
    Píšu to jen pro info, obrázek si udělejte každý sám.
    Ještě dodávám, že slečna neměla pravdu. Dle pojistných podmínek je defekt na moto normální poruch a je nárok na vše.

  18. Vašek 3.8.2017 (3.22)

    Koukám, že to Honda pěkně osekala …. :/ Každopádně si myslí, že se asistenčka hodí. V roce 2015 jsem sebou plácnul v Itálii. Motorka to naštěstí přežila a já měl jen pohmožděný kotník. Nicméně když jsem ještě nevěděl co mi je a jestli to nemám zlomený, tak by mě odtah moto vyšel na min. 30tis. Měl jsem u Allianz jen tu asistenci PLUS….. Teď když jsem si přečetl komentáře, tak nevím jestli nebude lepší když bude kamarád doma s dodávkou na telefonu.

  19. Bora 24.2.2018 (19.44)

    Tak koukám že motocare je silná doma ale co se týče zahraničí tak trochu dochází dech.:)

  20. Ondřej Franěk 28.2.2018 (9.13)

    Krátká zkušenost s MotoCare Fun (mimochodem není tam limit 125 ccm, ale musí jít o skútr podle TP) – v r. 2016, sobota, Německo – závada motoru, nepojízdné. Reakce asistence podle mě dobrá – zajištěný odvoz do servisu a ubytování, operátor rovnou nabídnul i odvoz zpět do ČR, protože bylo pravděpodobné, že to v pondělí stejně neopraví. Nakonec jsem využil jen ubytování, protože mi kamarád nakonec přivezl náhradní moto, ale s nabídkou asistence spokojenost.

  21. Honza Pešek 28.8.2018 (20.50)

    Ahoj, posilam muj postreh ohledne pojisteni Europ MotoCare. Jezdim uz 10 let po Evrope na chopperu a vzdycky si rikam, ze se pojistim pro pripad poruchy motorky, kde bez pomoci nevymenite ani predni kolo natoz zadni :-) Tak jsem se konecne rozhoupal (diky Kolamadolu!) a mrknul na MoroCare. Pri cteni pojistnych podminek je ale v clanku 4. bod c.4 uvedeno, ze pojisteni se uzavira na KALENDARNI rok. Prijde mi to jako blbost, tak volam na jejich hotline. Slecna/pani operatorka je zmatena a nejdrive tvrdi, ze to je na rok, pak ze plati Pojistne podminky, pak zase, ze to je na 12 mesicu… No zmatek a predstava, ze nekde s touhle zenskou resim nejaky problem ci zavadu me zrovna nenadchne. Tak pro jistotu jeste pisu na jejich email, nebot co je psano to je dano a dostal jsem odpoved, ze …cituji:

    o této chybě v pojistných podmínkách víme a v nejbližším vydání jí odstraníme.
    Ve smlouvě, kterou případně uzavřete, bude uvedeno roční období platnosti, kterým se smlouva řídí (tedy ne kalendářní, ale běžný rok).

    Nicmene pri uzavirani pojistky pres jejich web vyplnim potrebne udaje a mam rovnou zaplatit aniz bych videl nahled/navrh pojistne smlouvy. Uprimne, nemam z toho moc dobry pocit.
    Do odjezdu na posledni vetsi letosni cestu zbyva jeste par dni, tak uvidime.

    • Honza Pešek 22.9.2018 (21.01)

      Update: Nakonec jsem si pojisteni zaridil a dobre jsem udelal! V pondeli jsem ho zaplatil, ve stredu vyrazil a ve ctvrtek uz jsem volal na hotline, protoze motorka po natankovani zdechla a uz se nenadechla. Baterka odesla proste bez varovani. Od zavolani do prijezdu odtahovky to trvalo necele dve hodiny (bylo to v Rakousku na benzince u A9 cca 50km za Linzem), odtahovka nejprve zkusila booster, to na chvili pomohlo, ale nakonec jsem skoncil na plosine. Odtah do servisu, tam zavolali do kramu ve vedlejsi vesnici, zavezli me tam, tam jsem koupil novou baterku, odvoz zpatky. Baterku jsem nainstaloval zpatky a pokracovalo se v ceste. Chlapikovi jsem podepsal lejstro a krome baterky me to nestalo nic. Takze prvni pojistka, ktera se mi zaplatila uz za 4 dny :-) Takze za me spokojenost.

  22. Štěpán 11.8.2020 (8.41)

    Zkusím Motocare, jelikož v ČSOB poj mi hezky spívali a když došlo na odtah motorky, se zjistilo že jsou u nich motocikly ve vijímce. 😬

    • Růže Nady 27.9.2020 (16.59)

      Mám stejnou zkušenost.Při uzavírání povinného ručení na to vůbec neupozorní, což při pojištění moto by mohli.Ale pro ně je důležité,že to uzavřete a víc je nezajímá.Takže potom rozhodně Motocare nebo ÚAMK.

  23. Růže Nady 27.9.2020 (16.52)

    Ahojda,letos manželovi zdechl Intrudr(rozloučil se regulátor i baterka) 80 km od domova.Naprostá spokojenost s asistencí od ÚAMK (odtah v ČR 200km),kterou jsem uzavřela 14 dní před dovolenou(takže vlastně štěstí).Slečna nebo paní na telefonu měla naprosto profesionální přístup a během 90 minut byl u nás odtah z místa bydliště. Naprostá spokojenost a velké díky za pomoc ,když jí opravdu potřebujete.🌞

  24. Pneu 12.10.2020 (15.59)

    Ahoj také jsem píchnul moto pneu a UAMk za nás také vše vyřešilo, takže mohu doporučit

Napsat komentář: jirka Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Posílání novinek

Pravidelné posílání tipů, rad a zajímavostí ze světa motorek.
Bláznivé zážitky skutečných cestovatelů.

Pro zlepšení uživatelského pohodlí ukládá tato stránka cookies. Věřím, že ti to nevadí.  

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zavřít